Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Medlemmarnas iPod touch-bilder

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-10-06 16:43

Nejdå Adrian det är lungt,

Nog med frågor om headsetet i denna tråd, jag flyttade ett inlägg härifrån till denna tråd: Bilder på iPhone Bluetooth Headset. Jag svarar på frågor om headsetet där istället.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-06 22:31

Men hur går det med "Finn ett fel" tävlingen? Jag kan inte se ett svar någonstans...

Ursprungligen av odelsteken:

Men hur går det med "Finn ett fel" tävlingen? Jag kan inte se ett svar någonstans...

Felet var förstås att ställa fram chilinötter tillsammans med sprillans nya Appleprylar som alla ska fingra på

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-06 23:46
Ursprungligen av Adrian B:

Felet var förstås att ställa fram chilinötter tillsammans med sprillans nya Appleprylar som alla ska fingra på

hehe, okej.

Har lite bilder på min nya touch (fick den för 20 minuter sedan). La upp allting på min server:
http://klantskalle.com/iPod

Blev chockad över hur liten den verkligen är. Trodde dom hade skickat fel paket först

Senast redigerat 2007-10-09 18:33
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-08 19:37

den är så vacker!

  • Medlem
  • Härryda
  • 2007-10-08 21:16

Åh, ladda upp fler bilder ni som har detta är nästan lika tillfredsställande som att kolla på Gerard Way... Jag får min på torsdag eller fredag hoppas jag iof.

Ursprungligen av Ciwin:

Åh, ladda upp fler bilder ni som har detta är nästan lika tillfredsställande som att kolla på Gerard Way... Jag får min på torsdag eller fredag hoppas jag iof.

Här kommer lite fler bilder:
http://klantskalle.com/iPod/Nya%20Bilder.html

Såhär lättrepad är baksidan (hade endast den bredvid telefonen i fickan i kanske 2 h):

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-08 23:27

Herregud, vad gör folk egentligen med sina iPods?!

Har haft min iPod G5 i fickan med både nycklar och telefon i ett år nu, och den ser fortfarande lika ren och repfri ut!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-09 08:16

Gawy: Gillar skarpt hur du fick till dina bilder, har du några tips då ja har haft enorma
probs med att ta vettiga bilder av touchen!:D

Ursprungligen av MaxxUS:

Gawy: Gillar skarpt hur du fick till dina bilder, har du några tips då ja har haft enorma
probs med att ta vettiga bilder av touchen!:D

Ja du, jag är total amatör inom fotografering. Jag pekar kameran på det jag vill fota och trycker av :cool:.

Brukar oftast ta mycket bilder och dom flesta blir att kasta bort för att dom är för dåliga. Försöker med olika vinklar.

Ursprungligen av Adzam 1:

Herregud, vad gör folk egentligen med sina iPods?!

Har haft min iPod G5 i fickan med både nycklar och telefon i ett år nu, och den ser fortfarande lika ren och repfri ut!

Jag har haft en iPod touch hemma för lite testande och den har redan lite svaga repor bara av att lega på ett bord. Det är mer än min ett år gamla iPod 80 GB har och - faktiskt! - mer än min första generationens iPod har fått under alla år. Det är som att det är repkänsligare baksida på touch. Jag har försökt ta lite foton på det, återkommer med dom.

  • Medlem
  • Härryda
  • 2007-10-09 09:32

Ojoj Gawy, den var ju inte så fin! Jag har haft min 1G Nano i ett år nu eller något, har haft den i en strumpa hela tiden och den ser ut som om den är nästintill ny. Har dock lite smårepor på skärmen men det är från när min kompis lånade den

Senast redigerat 2007-10-09 16:36
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-09 10:07

skyddsfilm FTW helt enkelt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-09 11:11

@ Gawy
Oj, den såg inte så rolig ut.

Beställt ett skyddshölje, men releasedatumet var tyvärr idag vilket betyder att jag inte kommer ha den föränn kanske nästa vecka.

Och någonstans måste jag ju ha den när jag lyssnar på musik.....

ps: Uppdaterat med fler bilder,
http://klantskalle.com/iPod

Var tvungen lägga upp den här bilden :):

Senast redigerat 2007-10-09 18:33
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-09 23:11

Min pappas iPod som han har använt nu i en vecka utan fodral och haft den både löst i dataväskan och fickan...

...repfri.

Ursprungligen av Adzam 1:

Min pappas iPod som han har använt nu i en vecka utan fodral och haft den både löst i dataväskan och fickan...

En iPod touch alltså?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-09 23:21

@gawy: Cool bild vad är det för ljus som lyser upp fingrarna? Det där är ju faktiskt ren propaganda

@Adzam: Bild? kan väl vara värt att ta det säkra före det osäkra och köpa skyddsfilm eller ngt liknande ändå?

Ursprungligen av jezpas:

@gawy: Cool bild vad är det för ljus som lyser upp fingrarna? Det där är ju faktiskt ren propaganda

Sitter en lampa på väggen (bakom ipodden) som lyser genom mina fingrar ^^.
Fick bara idén att testa det och blev ganska bra.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-09 23:23

Jo visst, det har jag aldrig sagt att man inte ska göra! Tycker mest (efter mina egna erfarenheter) att problemet med repor på baksidan känns lite överreklamerat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-10 00:18

vad har du för kamera?
om (när) jag köper iPod touch kommer alla vinklar ha blivit fotade redan
kör f.ö. med en olympus mju 800 (s800) och en pentax K10D, blir riktigt fina bilder, särskilt med den sista även om den förra är oerhört bra för att vara så pass kompakt

Jag kör med en Canon PowerShot G7:a

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-10-10 07:41

Japp.

Nu har jag haft min iPod Touch i ett dygn ungefär. Jag måste säga att jag aldrig varit gladare.
Den funkar otroligt bra. Just nu har jag den i en iPod socka för att skydda den. Jag kommer förmodligen köpa något sorts skal till den när det kommer ut.

Här är en bild, fler finns att beskåda här ( Flickralbum ):

Mitt bidrag till slut
Flickr album

Får bidra med en liten film ^^
http://www.youtube.com/watch?v=ZHVFar1jR84

Bevaka tråden