Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var hittar jag en Super VHS video/DVD kombo?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Älmhult
  • 2007-10-05 19:59

Jag vet att jag för några år sen såg en kombinerad Super VHS-video och DVD-apparat, men kan inte hitta någon i Sverige som säljer en.

Är det någon här på 99mac som vet om det existerar någon sådan som går att köpa i Sverige? Det kan funka med nätaffärer utomlands också, om de är pålitliga och hjälpligt kända så jag slipper betala för ingenting...

I nödfall kan det funka med enbart en Super VHS-video, eftersom jag sitter med ett rätt stort antal SVHS-videoband, samtidigt som den ena videon lagt av helt och den andra börjar fungera direkt dåligt.

(I yttersta nödfall funkar tom en vanligt VHS video som kan spela upp SVHS-band om än med försämrad bild)

Alla tips mottages tacksamt!

Har en Super VHS video JVC HR-S5000EH

• Medlem
  • Älmhult
  • 2007-10-06 09:37

Till salu?

För ett halvår sedan (ungefär) ringde jag runt till varenda €%#&@ återförsäljare jag kunde i jakten på en S-VHS-bandare. Helt dött. Inte ett enda napp. Ringde Sony, Panasonic – ja, alla de stora utan framgång. Begagnat is the shit. Om du hittar ett restparti någonstans kan du väl höra av dig?

• Medlem
  • Älmhult
  • 2007-10-06 10:08
Ursprungligen av Snabeldrake:

För ett halvår sedan (ungefär) ringde jag runt till varenda €%#&@ återförsäljare jag kunde i jakten på en S-VHS-bandare. Helt dött. Inte ett enda napp. Ringde Sony, Panasonic – ja, alla de stora utan framgång. Begagnat is the shit. Om du hittar ett restparti någonstans kan du väl höra av dig?

Har hittat ett här: http://larsbengtsson.se/produkter/1/13/1563/ och har lagt beställning på en

Ville e g ha två men när de inte vill gå ner i pris på något som jag antar inte är så lättsålt när man kan tänka sig två så fick det räcka med en

två? nu finns inget kvar.

jag gjorde ett felköp på ebay.de. köpte en defekt SVO-9620.

Svhs/vhs | Östergötland | Blocket

denna killen vill ha 6000!? skall se om någon kan laga den :

1
Bevaka tråden