Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inspirera mig!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2007-10-10 09:49

Hej!

Jag är helt ny på det här med att sitta och designa webbsidor. Så jag behöver lite hjälp.

Jag kan en del basicgrejer, men det svåra för mig är att fylla min hemsida med den information jag vill ha med! Det ska vara en hemsida gjord för att folk ska kunna gå in och lyssna på min musik, hade jag tänkt.

Är det nån som har en liknande egen hemsida? Isåfall skulle det vara skitintressant o se vad ni har proppat in i sidan.:)

Jag har sökt runt för att hitta lite inspiration, men allt jag hittar är massa wikipedia-historia-gör!

Så... Inspirera mig!

\noob

Förstår inte frågan riktigt - å ena sidan är problemet att du har svårt att fylla din sida med information (alltså skriva artiklar mm) och i rubriken vill du ha design-inspiration (att göra artiklarna snygga), det är två helt separata problem, så vad vill du ha hjälp med?

Det finns en massa metoder dels att komma på artiklar att skriva, dels hur man skriver om det är problemet och sedan finns det massa knep att hitta på en fräck design och gott om guider att genomföra den. Berätta mera alltså.

Senast redigerat 2007-10-13 22:38
1
Bevaka tråden