Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att göra lista / To Do .. Hur?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2007-10-10 10:18

Kan man synca iCals att göra lista på något sätt med iPhone? Eller finns det något annat program man kan synca med? Jag hittar inte en enda att göra lista på min iPhone.. Någon som har lite tips? Hur gör ni?

På något sätt skulle jag vilja kunna synca anteckningar mellan iphonen och datorn (Mac OS X)

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2007-10-10 10:23

Det ska finnas ett program för detta i Installer. Kolla här. Galet synd om det inte finns stöd för iCals egna poster. Den använder jag hela tiden..

  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2007-10-10 19:42
Ursprungligen av koze:

Det ska finnas ett program för detta i Installer. Kolla här. Galet synd om det inte finns stöd för iCals egna poster. Den använder jag hela tiden..

Tack! Fast jag vill ju ha något som kan synca med datorn också.. Behöver inte vara iCal.. Vad som helst..

Att inte Apple gjort det möjligt att synka sina Att-Göra listor är en av de absolut största minusen med iPhone enligt mig. Väldigt väldigt märklig tabbe. Hur tänker dom?? Vilken sketen nokia/sony lur som helst klarar ju detta nuförtiden... Det finns såklart omvägar för att få dit dom, tex om man kör iGTD och iPhoneGTD.com eller .mac och webbaserade lösningar, men dom är alla jobbiga på olika sätt tycker jag, dessutom tycker jag det känns osäkert att sprida sina att-göra-listor på nätet.

Nej, riktigt jävla dåligt av Apple, hoppas dom fixar det snarast...

  • Medlem
  • Österåker
  • 2007-11-16 23:34

Håller med, troddet det var en självklarthet att det fanns, men ikke.

Finns ju några Todo-program i Installer men man vill ju kunna synca med iCal eller sin dator iaf, annars försvinner ju nästan hela syftet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-16 23:42

kolla iGTD forum, en fullösning finns det, me den är lite skakig

/Tangen

Ursprungligen av Tangen:

kolla iGTD forum, en fullösning finns det, me den är lite skakig

Jag läste posten du länkade till men förstår inte hur den kan hjälpa mig synka AttGöra listan till min iPhone. Kan du förtydliga?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-16 23:43

Länk

/Tangen

Ja nog vore det bra om allt från iCal följde med... färg på kalendrar tex. Och så var det ju det där nya med Mail & iCal. Det är ju super med anteckningar och uppgifter i Mail som syns i iCal och vise versa.

  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2008-03-06 07:55

nu har det gått några månader.. Finns det något program idag som kan synca min to-do lista?

  • Medlem
  • Skurup
  • 2008-05-03 17:07

jag använder ett program som heter ToDoList2 som jag laddat ner via installern på telefonen. Att synca kalendern går också att fixa via iTunes

1
Bevaka tråden