Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Agfa ScanWise X

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har en Agfa SnapScan 1212u och hämtar hem programvaran för OS X och installerar. Trots att jag hämtat hem engelsk så, utan att jag får någon fråga om språk, så är all text på holländska. Har raderat ALLT som heter något med ScanWise och hämtat hem programvaran både från agfa.com och agfa.se ett flertal gånger så är programmet på holländska!

Någon som har likadan scanner som lyckats få ingång programvaran på annat språk än holländska?

Vi har en likadan scanner och samma programvara, fast vi har den på engelska....

Däremot har jag för mig att själva "User Agreement" i default var på holländska men att man bara bytte det till engelska innan man installerade.

Jo, den funkar bra här (på engelska).
Jag tror det är så att om du i systeminställningarna (System Preferences/International) angett svenska som enda språk som så får du (av någon anledning) holländska som förvalt språk när svenska inte finns. Sätt Svenska följt av engelska i Internationellt så bör det ordna sig.

Tack, ändrade inställningarna till svenska och engelska. Nu fick jag den på engelska.

När jag försöker att göra en scan så preview går bra men sedan påstår den tyvärr att det inte är någon 1212u utan jag uppmanas att ändra inställningen vad det är för scanner. Problemet är att det ÄR en Snapscan 1212u!?

1
Bevaka tråden