Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kiruna
  • 2003-05-07 18:25

Jag blir tokig!

Nu har jag kämpat och kämpat med att försöka kopiera en SVCD med FireStarter FX men jag får det inte att fungera. Och när jag försöker med skivavbildning så får jag ett felmeddelande som säger att mpeg-filen inte kan läsas. Någon som vet hur jag ska fixa detta?

• Oregistrerad
  • 2003-05-07 18:29

Toast 5 brukar inte ha några problem att bränna sådana filer.

• Medlem
  • Kiruna
  • 2003-05-07 18:38

Bortsett från detta lilla problem så är jag nöjd med FireStarter FX och vill helst inte punga ut med 1000:- för en produkt som jag bara använder en gång.

• Medlem
  • International user
  • 2003-05-08 00:06

lär dig skriva subjects.

sen kan du se om vcdgear kan hjälpa dig. säkerligen finns hjälpen på versiontracker.com

• Medlem
  • Kiruna
  • 2003-05-08 13:53

Det är två skivor som jag ska kopiera och jag fick den första att fungera men när jag försöker med den andra så får jag detta meddelande:

WARNING: Found L-EC error at sector 301 - ignored.

Efter det så fortsätter den inte mer. Frågan är vad betyder detta och går det att komma runt det på något sätt?

• Oregistrerad
  • 2003-05-08 15:12

Kan skivan vara trasig eller skitig? Låter som ett sådant fel lixom.

• Medlem
  • Kiruna
  • 2003-05-08 19:20

Det var inget fel på skivan eller något. Kopieringen fortsatte som vanligt, FireStarter brukar visa hur lång tid det gått men efter varningen så gjorde den inte det och därför trodde jag att den gett upp.

1
Bevaka tråden