Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på iPhone?

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle inte ni som har en iPhone i Sverige kunna ta några kort och lägga upp här..

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-18 17:55
  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2007-10-18 17:55

När jag spelar duck hunt:
http://uppladdning.net/bilder/blandat/184b4d7562f2687c022611d68a6a7e46.JPG

När jag surfar på en hemsida:
http://uppladdning.net/bilder/blandat/ee1ceb917dfd67b96071e4254b0d9a6c.JPG

Har en lite halv taskig kamera på de där bilderna. Mamma hade tagit min vanliga kamera

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-18 18:04

Inte för att vara elak, men ditt fokus det tappade du i skogen eller?

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2007-10-18 18:41
Ursprungligen av bonq:

Inte för att vara elak, men ditt fokus det tappade du i skogen eller?

Typ, nä men kameran suger riktigt dåligt det är den som tappat fokuset:'(

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-18 18:51
Ursprungligen av Jackee:

Typ, nä men kameran suger riktigt dåligt det är den som tappat fokuset:'(

Den verkar ju kunna fokusera på längre avstånd, om det du tar på är längre bort funkar det nog. Synd med kameran ivf.

  • Medlem
  • Habo
  • 2007-10-18 19:54
  • Medlem
  • Höganäs
  • 2007-10-18 20:58

Jäklar.

Det blir nog dyrt detta - jag vill inte vänta längre!!!

Min iPhone finns dokumenterad på iFun, här är ett exempel:

Finns även lite bilder på den i en jämförelse med iPod touch.

Ursprungligen av Adrian B:

Min iPhone finns dokumenterad på iFun, här är ett exempel:

Finns även lite bilder på den i en jämförelse med iPod touch.

Det där var en jäkligt proffsig bild, tagit den själv? och med vilken kamera?

Ursprungligen av vic viper:

Det där var en jäkligt proffsig bild, tagit den själv? och med vilken kamera?

Nope, det var min bror som höll i kameran, han jobbar som fotograf. En Nikon D200 med ett Tamron 17-50 om jag inte minns fel. Däremot gjorde jag all retouch på bilden. Vi har tagit lite produktbilder för iFun i en hemmagjord ministudio av bland annat lakan!

  • Medlem
  • 2007-10-19 20:52

Fan sådanna läckerheter, om man bara kunde få tag på en iphone som inte var ebaysåld för 5000:- så vore allt bra.

Fler bilder önskas kära iPhoneägare!

Så mycket för att man lägger ut bilder här... Hittade precis min egna bild på blocket. http://www.blocket.se/vi/13872308.htm?ca=14_s

Förutom att killen har snott min bild så verkar det lite misstänksamt när han inte lämnar ut sitt mobilnummer, dålig stil är det i varje fall.

Ursprungligen av Jacob Tallberg:

Så mycket för att man lägger ut bilder här... Hittade precis min egna bild på blocket. http://www.blocket.se/vi/13872308.htm?ca=14_s

Förutom att killen har snott min bild så verkar det lite misstänksamt när han inte lämnar ut sitt mobilnummer, dålig stil är det i varje fall.

Nu är annonsen borta, var kanske någon ljusskygg skojare? I dessa iPhone-hysteriska tider ska man nog se upp extra, helst inte köpa en iPhone innan man fått testa att sätta i sitt SIM-kort och så (om den är upplåst i förväg).

Någon som har lite fler bilder att bidra med, i väntan på att man får sin iPhone beställd och skickad..

Swephone vore schysst att se lite fler bilder på..

Ursprungligen av Powerslave91:

Swephone vore schysst att se lite fler bilder på..

Det är inte så mycket att se mer än att menyerna/programmen är på svenska, nummerformateringen bättre och att den känner igen nummer på +46. Själva tangentbordet är inte försvenskat eftersom Apple har en annan lösning för specialtecken i 1.1.1, man håller nere A och O för att få ÅÄ respektive Ö.

Ursprungligen av Adrian B:

Det är inte så mycket att se mer än att menyerna/programmen är på svenska, nummerformateringen bättre och att den känner igen nummer på +46. Själva tangentbordet är inte försvenskat eftersom Apple har en annan lösning för specialtecken i 1.1.1, man håller nere A och O för att få ÅÄ respektive Ö.

Ja, det är ju förstås sant. Men det skulle ändå vara roligt att få upp några bilder på det eftersom då kan man se hur det ser ut innan man installerar det.

Har sett screenshots på ifun.se men det är alltid roligare att se det "live" på en telefon

1
Bevaka tråden