Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Om att lyfta ur iPhone ur 99.se/mac

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-18 17:49

Hej

iPhone verkar vara årets pryl. Den är nog helt enkelt fantastisk. Det finns dock en irriterande sak med apples telefon.

De senaste veckorna har diskussionerna kring iPhone bara blivit fler och fler. Som besökare av 99.se/mac använder jag ofta funktionen "Dagens Diskussioner". Idag var mer än hälften av träffarna där i iPhone-kategorin. Jag förutspår att denna andel kommer att stiga. Jag är inte så intresserad alla mjukvarumoddar av iPhone och stör mig därför på att dess utbredning i forumet har blivit så stor. Kan vi inte lösa detta?

Min lösning är enkel. Lyft ut iPhone till 99.se/ipod redan idag, innan fler irriterar sig.

Vad tycker ni andra?

Tråden iPhone, hysteri och gummiband har många svar redan.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-18 19:01

Där ser man.
Jag ångrar dock inget! "iPhone, hysteri och gummiband" är inte en så talande rubrik.

Tryck på Inställningar => Redigera alternativ. Längst ner på den sidan kan du markera forum som du inte vill ska vara med i dagens diskussioner.

  • Medlem
  • Vattholma
  • 2007-10-19 08:22
Ursprungligen av Marcus K:

Tryck på Inställningar => Redigera alternativ. Längst ner på den sidan kan du markera forum som du inte vill ska vara med i dagens diskussioner.

Perfekt, det visste inte jag heller. Tack för tipset!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-18 19:13

Kan man på (någorlunda) samma sätt ta bort vissa kategorier från RSS flödet?
Jag är själv lite less på att scrolla förbi alla inlägg i musikdelen.

1
Bevaka tråden