Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har samma problem en 1.0.2 som varit upplåst jag uppgradera den till 1.1.1 sedan ner till 1.0.2 gjorde allt man skulle och tillbaka till 1.1.1 sedan körde jag Any SIM vilket inte funkade sedan provade jag ngt annat och det funkade inte heller..
Köpte mig en licens men fattar nada..
Vad skiljer sig licens mot gratisprogrammet ? i AnySIM ser man ett hänglås man kan snurra på koder... är det här man skall ställa in en kod man får ? eller hur funkar det egentligen? dem lägger in mitt IMEI men sedan då? får jag ett program som är gjort för min bara att ladda ner ?
Jag frågade Mobiserv Solutions och fick svar direkt från dem.
De vill att du ska prova med detta.
1) Go to WiFi Settings,
2) Find your Connection of your WiFi name
3) Press the Arrow on the right
4) Select Forget Network
5) Scan the network again
6) Connect to your WiFi again
7) try SimFree.app and it will work
8) also try without sim card in the phone <-- this is important if
you have the bad IMEI (0049901000000040000)
9) Try another WiFi access point
Vet att du nämnde något om at du hade olika IMEI nummer och det verka som att detta kan vara lösningen.
jag har beställt en licens men i mailet jag fick står det såhär,,, click below to complete your order ???? sitter jag och väntar på ngt jag inte får p.g.a att jag missat ngt eller kommer jag få den ändå?
För det finns inget att klicka på
jag har beställt en licens men i mailet jag fick står det såhär,,, click below to complete your order ???? sitter jag och väntar på ngt jag inte får p.g.a att jag missat ngt eller kommer jag få den ändå?
För det finns inget att klicka på