- Buckner
- Medlem ●
- Helsingborg
http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ID=7608
http://maccentral.macworld.com/news/2003/05/07/ut2k3/
har jag inte fel är 5 PM Central Time. om 9 minuter!
"minimum system requirements for the beta tech demo of Unreal Tournament 2003 for the Mac call for a 700MHz or faster processor, 256MB RAM, and an ATI Radeon or Nvidia GeForce2 MX-based 3D graphics accelerator with at least 32MB VRAM. Also, the game requires Mac OS X 10.2.6 in order to work."
Jepp, jag gick och la mig, sidan jag laddade från var www.macupdate.com.
Spelade 30 min nyss, härligt spel!!!:D :eek: :eek:
skulle dock närstan säga att powermac är ett krav med standard instälningar flöt det på i 60fps i 1024x768 (800x600 som standard) det är väll inget att hurra över men då va all frafik på max och alla saker tillslagna tewka den lite och jag är uppe över 100 lätt
Noteras bör att jag har Dual 1Ghz 768ram.
NEVERMIND!!!!
det jag kollade på i all hast efter att ha ddat endast 2-3 pers va FPH (Frags per hour) och inte FPS fan jag dum jag känner mig :rolleyes:
hinner inte nu innan skulen men när jag kommer hem ska jag kolla upp mina fps
*suck*
Jag sitter på en 300 mhz dator :-S
Jag lär knappast få i gång det.. eller rättare sagt jag får i gång det.. men jag måste ha på det lowest settings.. jag har bara typ 2 saker som requirments behöver... 10.2.6 och 487 mb minne.. så det lär gå... men jag har en gammalt ATI Radeon på 8 mb tror jag.. lol...
Aja jag kanske laddar ner det till min dator sen när jag kommer hem.... Jag lär någ inte göra det på Gotland,där jag praoar :P..
Kommer det till GameRanger? eller finns det där? För det står inget på GR sidan!
Jag har lagt upp det här. Var ju fruktansvärt slöa mirrors..
Men jag är faktiskt besviken. Första Unreal Tournament är helt klart roligare... det känns så... konstigt det här nya 2003. Vapnena känns inte lika maffiga. Charmen med Unreal Tournament är att samtliga vapen är så fantastiskt ärke-dödliga.
Ciryon
bara jag som inte hade mirror problem?
tankade från macupdate i 35k/s ~ från 00.00 till 01.00 eller när den nu va färdig..
är väll nu på dan när alla har sett att det kommit
Gammla UT hade en lite annan sitl 2003 är mycket likare quake och har ganska mycket lull lull i grafiken
Skrevs ursprungligen av kent
Jag har bara 16M grafikminne.. jag kan nog spela, typ, men det kommer att sabba upplevelsen..
Ganska? Över 800 KB/sekund från min studentlina i Uppsala
703kb/s Hej vad det går !