Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur installerar man svenskt tangentbort på iPhone med Windows?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.
Rubriken avslöjar som min fråga rätt bra, är det nån som kan förklara hur det går till att fixa ett sånt tangentbord som på bilden skulle vara en stor tjänst.

/bjoernEn1

http://www.ifun.se har guider + bilder + nerladdningsbara pack du kan använda.

  • Medlem
  • 2007-10-21 20:40

Om iFuns guider bara gäller mac borde det enda som skiljer vara FTP-klienten. Här borde du kunna hitta nåt alternativ.

använd ibrickr för att föra över filer med windows, det funkar hur bra som helst.

Ursprungligen av generuss:

använd ibrickr för att föra över filer med windows, det funkar hur bra som helst.

okej, tack för svaren.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-22 08:52

jag får åöä efter man klickar på "123"-knappen med fw 1.02 och swekeys, hur får man tngbrdt som visas i bilden ovan? vilken swephone pack är det?

såg att det var bästa varainten jag hade *ignore above*

Hur får man detta tangentbord med en v 1.1.1

  • Medlem
  • 2007-12-16 23:26

På samma sätt som med en 1.0.2. Har du kollat på iFun?

Ursprungligen av Baron:

På samma sätt som med en 1.0.2. Har du kollat på iFun?

Har du någon länk?

  • Medlem
  • 2007-12-17 06:53

Har du sökt någonstans över huvud taget? jag tror att det är den vanligaste länken på 99.se/iphone.

ifun.se

Ursprungligen av Baron:

Har du sökt någonstans över huvud taget? jag tror att det är den vanligaste länken på 99.se/iphone.

ifun.se

JA, jag har sökt, men jag hittar ingen förklaring på hur man gör!

  • Medlem
  • 2007-12-17 17:32

Det tog mig 3 sekunder att hitta installationsguiden på iFun på första försöket. Det är ju det som toppar iFun.se:s startsida! Eller vad letar du efter?

Ursprungligen av Baron:

Det tog mig 3 sekunder att hitta installationsguiden på iFun på första försöket. Det är ju det som toppar iFun.se:s startsida! Eller vad letar du efter?

Om du kollar på bilden längst upp på denna tråd så är det inte samma tangentbord som swephone.

  • Medlem
  • 2007-12-17 19:59

Okej, det ser ut som ett tyskt tangentbord. Testa det. Jag utgick förstås från att du vill ha ett svenskt.

Edit: det gör det inte alls. Jag tror att det där är en önskning från trådskaparen.

1
Bevaka tråden