quote:Skapades ursprungligen av: Massebasse:
Jag kan en hel del om maccar. Jag kan en hel del om grafisk produktion och hur produktionsflöden byggs upp. Jag är helt enkelt en tillgång för många av mina kollegor på kontoret. Jag arbetar som egenföretagare (med marknadsföring) men sitter på ett kontorshotell. Folk omkring mig vet att jag kan mycket och frågar mig om allt möjligt som har med ovan nämnda områden att göra. Jag har alltid försökt vara tillmötesgående och om möjligt har jag löst deras problem.
Jag kan tänka mig att många här på 99mac.com sitter i samma sits och jag är därför nyfiken på hur ni hanterar situationen. Jag har nämligen kommti till en nivå där jag helst av allt INTE vill hjälpa någon med något - det tar för mycket energi. Jag vill bara säga "Ring en supporttekniker och ge honom 700 spänn i timmen och stör inte mig mer". Fast jag är ju en trevlig prick och har svårt att bara avbryta min tidigare "hjälpsamhet".
Hur ska man göra?