Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes/iNdependence hittar inte iPhone

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-10-24 22:01

jag har försökt få till det här genom att hänga på tråden om virginizer, men den börjar nog bli lite för lång för att man ska orka komma till sidan 4 där mina inlägg finns, så jag skriver här...

Jag sitter just nu med en tidigare 1.0.2 iPhone som funkat klockrent i sverige. I samband med guiden på ifun.se försökte jag uppdatera till 1.1.1, men jag fastnade redan vid "pre 1.1.1 upgrade" och tänkte då att det var för att min telefon redan var aktivera/jailbreakad och ssh-installerad, så jag klickade på "deactivate" i iNdependence.

Nu hamnar jag på startskärmen där jag ombeds koppla in telefonen till datorn och där öppna iTunes för att aktivera den, men det händer ingenting när jag kopplar in den. Varken iTunes eller iNdependence känner av att telefonen faktiskt är inkopplad.

Jag har dock kvar full SSH-åtkomlighet...jag har dessutom kvar min seczone.backup, om det nu kan hjälpa mig!

Hoppas någon kan hjälpa mig, eller i alla fall ge mig länk till någon bra guide.

MVH Herman

• Medlem
  • Värmdö
  • 2007-10-25 00:13

Såg att det löste sig för dig i en annan tråd.

1
Bevaka tråden