Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mail.app idiotfråga

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-09 09:49

Brevlåde-lådan som brukade öppnas till höger i mail.app har nu flyttat sig till vänster sida. Jag hittar inte hur man flyttar tillbaka den? Nån som vill vara vänlig och förbarma sig?

tydligen så lägger den sig där det finns mest utrymme... om du väljer "göm utdragslådan" (shift-äpple-m) och flyttar mailfönstret så att det finns mest "tomt" skärmutrymme på högersidan och sedan väljer att visa den igen (shift-äpple-m) så bör den hamna till höger igen... så var det när jag testade i varje fall....

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-09 10:44

Japp. Klicka en gång på 'mailboxes' så att shittet åker in i huvudfönstret. Dra sedan Mail.app till vänster på skärmytan och klicka en gång till på 'mailboxes'. Då scrollar dina mailboxar ut till höger igen.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-09 13:17

Tack sötnosar!

du är ganska söt själv om det där är du på bilden! om bara alla 99macare såg ut sådär...

• Oregistrerad
  • 2003-05-09 13:32
Citat:

Skrevs ursprungligen av Leander Lindahl
du är ganska söt själv om det där är du på bilden! om bara alla 99macare såg ut sådär...

Äh.. tusan... Hon är inte ett skvatt sötare än mig

*lol*

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pär
Äh.. tusan... Hon är inte ett skvatt sötare än mig

Pär, om det är du på bilden i din "Avatar" är hon ganska rätt jävla mycket snyggare än vad du är.:D

1
Bevaka tråden