Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Minnes problem med iPhone

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Boden
  • 2007-10-30 17:54

Har gjort en virginize enligt guiden och uppdaterat till 1.1.1, allt funkade bra, tills en början vill säga, när jag gav mig på att installera Swephone så kommer det upp en ruta halvägs in att ja snart har slut minne i telefonen, omöjligt tyckte jag, hade 3,5 gb ledigt, villker även iTunes visade, Installer funkade bra tills en början, men när jag skulle uppdatera det som programmet ville sluta det funka, kastade ut mig tillbaka till summerboard, gjorde så även om jag provade med andra program, minnes grejset tänkte jag, så provade via independence installera om installer, fick in det, men kan fortfarande inte uppdatera eller installera, när jag försöker får jag ett "Error during install script execution!" får det när jag försöker installera andra apps också. Kan föra in mer musik och filmer, inga problem alls, men just när det kommer till att installera andra apps blir det problem, försökt hitta lösning både är och på hackintsosh, men inte klokare, någon som kan hjällpa?

  • Medlem
  • Boden
  • 2007-10-31 21:01

Inget svar, kanske lika bra att prova återställa den och låsa upp den från 1.0.2 och sen virginizee igen och uppdatera till 1.1.1

  • Medlem
  • Boden
  • 2007-11-01 02:47

Jaha, stopp i återställningen då...nu hittar den inte mitt trådlösa nätverk hur jag än gör hittar den det inte, bara ett ZyXEL vilket inte är mitt;/ Har ett modem från bredbands bolaget med trådlös accespunkt, någon som kan hjälpa mig innan jag dööör?

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-11-13 01:11

Försök att starta om ditt trådlösa nätverk. Då hittade jag den igen iallafall. Felet var inte i iPhonen.

  • Medlem
  • Boden
  • 2007-11-13 10:23

Allt är fixat och det flyter på bra:)

1
Bevaka tråden