Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kontakt 3

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Som Kontakt 2 användare såg jag till min stora gläde att version 3 nu har kommit. Verkar vara en helt ok uppdatering faktiskt. Gillar speciellt att man kan rita in enveloperna med ritverktyget. Känns som att bäst i klassen blir ännu mer överlägsen.

Kolla på Native Instruments hemsida

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-01 10:27

Jag köpte Kontakt 2 för ett par år sedan och är väl också lite intresserad av att uppgradera. Mest intressant tycker jag är förbättringarna av GUI:t. Jag har inte riktigt kommit överens med det i 2:an, tycker man har väldigt dålig översikt.

Sen är jag lite tveksam till att lägga ut ännu mera pengar på Kontakt, som jag tyckte var rätt dyr att köpa från början. Jag kanske väntar till nästa version...

Känner mej inte riktigt motiverad att punga ut en tusenlapp för lite gränsnittsändringar faktiskt. Och några andra nyheter som känns intressanta har jag inte sett? Kör vidare på 2'an ett tag till...

Verkar inte finnas så mycket info att hitta då updaten är helt ny. Hittade en recension i alla fall.
http://michaeldehaan.net/?p=400

1
Bevaka tråden