Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari 3 och öppna formulär i en ny tabb

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-11-03 11:54

Kanske ar det bara jag, men i Safari 2 vet jag att man kunde oppna resultatet fran olika forms i en ny tabb genom att apple-klicka pa knappen. Nu i Safari 3 fungerar inte det langre. Trakigt eftersom jag gillade den funtionen skarpt! Nagon som vet nagon hemlig installning som fixar detta?

Den hemliga inställningen hittar du under Safaris inställningar och Tabs (Flikar).

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-11-03 14:10

Nej det ar inte det. Jag kan oppna vilken lank som helst i en ny tabb genom att apple-klicka. Vad jag inte kan langre ar att oppna resultatet av en form eller vad det heter, dom dar man skriver i text och sen klickar pa soka. Tex nar jag ska klicka pa skapa inlagg snart... om jag hade apple-klickat pa skapa inlagg hade detta fonster varit kvar som det ar och inlagget hade skapats i en ny tabb. (nu ar ju inte det basta exemplet men anda) Jag brukade anvanda det nar jag skulle boka biljetter och jamfora priser olika datum, sa istallet for att prova dag 1, kolla priset, ga tillbaka och byta till dag 2 sa tog jag forst dag 1 och oppnade det i en ny tabb i bakgrunden, andrade till dag 2 och en ny tabb osv. Besparade mig att behova ga bakat och det var smidigt! Konstigt att dom har tagit bort det.

1
Bevaka tråden