Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte lägga in ny musik i iTunes

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, gjorde mitt bästa för att söka efter det här problemet, men det är så brett och generellt så det var svårt att göra en smal sökning.

Hur som haver så kan jag inte lägga till låtar i iTunes längre. Det började för några månader sedan med att jag inte kunde lägga till låtar via m3u-filer, jag var tvungen att lägga till dem genom att dra dem från mappen till itunes-biblioteket. En märklig twist med problemet var att filerna faktiskt dök upp i min iPod om jag försökte lägga till dem genom att ladda m3u-filer (blev lite förbluffad när jag hittade tio kopior av samma album på min ipod, efter tio försök att ladda en mru-fil), men inte på iTunes.
Nu har det hela utveklats till att jag inte kan lägga till filer alls i itunes. Spelar ingen roll hur jag försöker göra. Lägga till enskilda filer, mappar, eller helt enkelt dra över dem till biblioteket. Inget funkar. Inget händer ens. Och de hamnar inte längre på min iPod.

Just nu har jag iTunes 7.4.3, men problemet har hängt med genom flera versioner.
Om ingen har någon aning om vad jag ska göra så kanske någon har en länk till var man kan rapportera buggar och liknande för apple. De verkar ha sämst online-kundtjänst.

• Medlem
  • Torsby
  • 2007-11-05 22:41

Svårt att säga vad det beror på, det kan vara ditt iTunes-databasfilen som det blivit nåt knas med. I så fall kanske det hjälper att radera den, fast då får du lägga till alla låtar, och jag tror alla betyg och spellistor försvinner också, så det kanske ska ses som en sista utväg...

1
Bevaka tråden