Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bugg eller dold funktion för framtiden?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-11-05 21:22

Satt och kollade på Youtube klipp på Touchen nyss när plötsligt symbolen som finns i Mac OS X för höjning och sänkning av ljudet (den svarta med vita fyrkanter under) dyker upp.
Jag har än så länge bara fått det att fungera i Youtube genom att trycka på ett klipp och dra i volymreglaget innan klippet hunnit laddas, men jag flyttar fingret från den silvriga pricken till mitten av skärmen ungefär. Och sen när klippet börjar så försvinner menyerna och upp kommer symbolen.
Är det en funktion jag missat eller som sagt en bugg/dold funktion?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-06 09:41

den dök upp för mig i helgen när jag satt o bläddrade plattor i cover flow. tror jag lyckades med en riktig ninja-manöver på volymen samtidigt som jag lyckades gå tillbaks till vanlig bläddring för en millisekund, för just OS X-volymen dök upp i cover flow. har försökt få detta att hända igen, men har inte lyckats.

ganska schysst att kunna höja o sänka volymen i cover flow o andra sidan.

• Medlem
  • International user
  • 2007-11-06 15:37
Ursprungligen av m1kke:

ganska schysst att kunna höja o sänka volymen i cover flow o andra sidan.

Det är enda funktionen jag saknar egentligen. Jobbigt att behöva vända bara för att sänka/höja om man byter låt i Cower Flow.
Hoppas att detta är en funktion som kommer i en kommande uppdatering.

1
Bevaka tråden