Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej hej
har precis jailbreakat min ipod touch och samtidigt lagt in iPhone programmen. Kommer inte att ha användning för t.ex. stocks... Så hur tar jag bort dom som jag inte behöver?
Det enklaste vore nog att logga på ipoden via din ftpprogramvara och gå ner i \root\applications och markera applikationen och deleta den. Starta om och den borde ha försvunnit. Har dock inte provat själv så en liten varning kanske bör utdelas.
Busenkelt: Lägg till http://repo.us.to till sources i installer. Där finns både alla iphoneapps till 1.1.1 och 1.1.2! Du installerar alltså via installer och därmed avinstallerar du på samma sätt
Jag köpte en begagnad iPhone för någon månad sedan och är mycket nöjd. Den fungerar felfritt.
Det finns massor av extra program installerade på den och dessa skulle jag vilja ta bort.
Installer 3.0b8 finns installerat men när jag öppnar det och väljer uninstall så finns inga program att ta bort, bara installer 3.0b8 package.
Jag har en 1.1.1.
Tacksam för hjälp.
Går jag in via ssh med cyberduck så ser jag en väldigt många mappar.
Tre huvudmappar, med många udermappar, men inga som stämmer överens med dom prog jag vill avinstallera, tex NES, iflckr mm.
Och programmen fungerar så dom måste ju finnas där?