Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Invisible shield till nano 3gen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare, har precis köpt en ny ipod nano och jag undrar vad jag skall ha för screen protector till den. Ni som har invisible shield till era undrar jag om det är separat skyddsplast för skärmen och baksidan eller är det som en heltäckande plast på framsidan?

Senast redigerat 2007-11-14 20:05
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-08 20:40

Jag har en sån och jag struntar i skydd. Den är ju trots allt till för musik.
skärmen är värdelös för film. Annars funkar en vanlig från teknikmagasinet.

jo men det var inte frågan eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-09 22:25

Du hade en grundfråga och en bifråga. Du frågade om en screenprotector jag förslog teknikmagasinet. Annars så finns iShield till båda sidorna.
Dessutom kan du enkelt kolla iShields hemsida innan du skapar trådar som redan finns i massor. För övrigt så behöver man inte vara så jävla strikt så att man inte delar med sig av egna erfarenheter.
Mvh

okej:tveksam: ursäkta mig då. Men letar fortfarande efter svar från någon som har IS
själv.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-11-15 22:01

Jag har raderat de senaste inläggen. Använd forumet för något konstruktivt istället för påhopp och irrelevanta inlägg.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-16 19:52
Ursprungligen av Spyder:

Jag har raderat de senaste inläggen. Använd forumet för något konstruktivt istället för påhopp och irrelevanta inlägg.

Ja fröken.

Har köpt en ishield til min brors nano nu. Den verkar funka fint.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-04-05 12:18
1
Bevaka tråden