Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Öka maxvolymen

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er!

Har sedan en vecka tillbaks en iPod Touch 16GB som jag är toknöjd med förutom en liten irriterande detalj. Det är ju för låg volym på den!? Min iPod Nano har mycket högre volym.

Jag kommer ihåg för några år sedan när jag köpte min första iPod att det fanns ett program för att ta bort volymspärren. Finns det något sådan till Touchen? Den är Jailbreak:ad om det spelar ngn roll.

Tack tack!
/Andreas

• Medlem
  • 2007-11-10 11:09

Jag fick högre volym genom att gå in i inställningar - musik och sen klicka bort ljudkontroll. och volymgräns satt till av dvs volymen i botten. Blev markant högre volym, går inte att lyssna på högsta utan risk för bestående hörselskador. Min är jailbrekad så det borde inte spela ngn roll.

/PeJy

Hej!

Den inställningen har jag redan. Men tycker det är alldeles för lågt. Långt kvar till hörselskador

• Medlem
  • 2007-11-11 20:50

Kör du med orginallurarna? Jag köpte AKG K324P och dom låter grymt bra samt högt. Väldigt lättdrivna samt tar bort mkt bakgrundsljud. Jag klarar inte av att köra fullt.

/PeJy

• Medlem
  • 2007-11-12 09:08

Det här programmet funkar ju till alla utom Touchen verkar det som...
http://gopod.free-go.net/

1
Bevaka tråden