Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Switcher annonser men serverad med humor :)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag gillar inte de nya reklamfilmerna. De är alldeles för kaxiga och dryga. Om det är något som vi mac-användare får höra i en Mac vs. Winddows-debatt så är det hur "överlägsna" vi tror oss vara.
Jag skulle uppskatta om Apple slutade kivas och fokusera på vad som är bra med Mac, och inte vad som är dåligt med Windows.

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Jag gillar inte de nya reklamfilmerna. De är alldeles för kaxiga och dryga. Om det är något som vi mac-användare får höra i en Mac vs. Winddows-debatt så är det hur "överlägsna" vi tror oss vara.
Jag skulle uppskatta om Apple slutade kivas och fokusera på vad som är bra med Mac, och inte vad som är dåligt med Windows.

hehe men lite kul är dem väl Ja tycker apple skall fortsätta att köra sitt race. De kommer aldrig innan istiden att få så mycket marknads andel så man hotar windows. Men det känns helt ok. Problemet jag brottas med är om jag egentligen inte är överlägsen som mac användare eller inte .) hehe

• Medlem
  • Gävle
  • 2007-11-12 19:45
Ursprungligen av Martin Pettersson:

Jag håller med, på sätt och vis. Samtidigt, hur berättar man vad som är bra med Mac till en Windows-användande publik, utan att jämföra med Windows? Det är ju Windows som är referensramen. Allt är relativt, och vad Mac är bra på beror på vad man jämför med — i de flesta fall Windows.

Lite roliga var dom ju iaf. Men å andra sidan, så har Martin en poäng i det han säger. :/

hmm.. bara ag som reagerar på att iMacen i reklamen har ett vitt ..!! mitt är då svart iaf! hehe

Den här var ju LITe rolig, snyggt förklarat hur man kan uppgradera genom att nedgradera...

Fast jag gillade bäst reklamfilmen när "Peeseee" hade med sig en bodyguard med svarta briller och snäcka i örat....

"- Allow or Deny ?"

1
Bevaka tråden