Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Akai MPC 1000, 2500 och 4000?!

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-05-25 10:30
Ursprungligen av rabulisten:

det ska väl gå det där med klaviatur och så.har inte provat själv men är %99..9 säker på att det går. jag kan det med JJ oset. Det krångliga är att midi mappingen är ologisk annars; men med jj oset som man för övrigt inte bör vara utan kan man med några knappar ställa in in det lätt.Men annars är det ingen skillnad på hårdvaran och ytterst lite skillnad på mjukvaran av 1000 och 2500.

.

Tack för svaret

Ursprungligen av rabulisten:

Men annars är det ingen skillnad på hårdvaran och ytterst lite skillnad på mjukvaran av 1000 och 2500.

<petig>
Jag tyckte det var riktigt stor skillnad på Q-Linkdelen på 1000 kontra 2500. Jag blev aldrig kompis med reglagen på 1000. Så visst finns det skillnader på hårdvaran.
</petig>

Ursprungligen av The Introvert:

<petig>
Jag tyckte det var riktigt stor skillnad på Q-Linkdelen på 1000 kontra 2500. Jag blev aldrig kompis med reglagen på 1000. Så visst finns det skillnader på hårdvaran.
</petig>

jag menade processor, omvandlare och sånt. sånt som har med ljudbearbetningen att göra men visst annars är det andra pads och sliders. och dom känns nog annorlunda.

OK, då är jag med!

Bevaka tråden