Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reaper

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

vill slå ett slag för Reaper. Är praktiskt taget gratis, är lätt på den gamla cpu:n har massa fina finesser och ett enormt aktivt community som utvecklaren är smart nog att bolla med.Vilket resulterar i updates galore. Jag är ganska ny själv men är väldigt imponerad.Intressant är att skaparen är Justin Frankel; winamps pappa. Kolla in:

http://reaper.fm/

Gratis upp till version 0.999. Där efter $225. Så praktiskt tagit gratis vet jag inte. Om man nu inte nöjer sig med en icke kommersiell licens som kostar $50. Men då får du t ex inte ge ut och sälja din musik gjord med Reaper.

Men visst har det vuxit sen det lanserades och Justin är snabb med att implementera ny funktionalitet.

vad jag menade med praktiskt taget gratis är just att för dom flesta av oss som inte ger ut musik kostar det ungefär 300 kr. Den väger in på hela 3 Mb också. Men vilken community sen. Kommer ihåg att jag hörde att kilen som byggde winamp också skulle bygga daw ,men man fnöss ju lite åt saken.

1
Bevaka tråden