Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Disk Doubler eller DD Expand sökes!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick en fil idag som måste packas upp, går ej med Expander m m. Är det någon som sitter med något av dessa program som kan lägga upp det, alt skicka det till mig. Har för mig att det är Free- eller shareware.
(Kan inte hitta de på versiontracker.com)

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-12 17:41

Hej

Skicka din mailadress i ett privatmeddelande så skickar jag över DD Expand.
Har inte använt programmet på mycket länge och har inget Classic att prova om det lirar på men bättre än ingenting.

Filarkivet är fel ställe för frågor som denna. Prova i "Mac OS Classic" nästa gång.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-14 17:07

Kan meddela att min version av programmet fungerar. Är det någon mer som behöver det är det bara att privatmessa så skickar jag det. Alternativet är annars Stuffit Deluxe.

Jag söker någon som kan berätta hur man kan öppna DD-filer som är för gamla för Stuffit och nyare DD.

Vi talar tidigt 90-tal. Några tips?

• Medlem
  • 2003-10-01 14:31
Citat:

Skrevs ursprungligen av Kenneth Pilo
Jag söker någon som kan berätta hur man kan öppna DD-filer som är för gamla för Stuffit och nyare DD.

Vilken version är "nyare DD"?
Jag har ett paket med AutoDoubler anno 1992 i min hylla som verkar innehålla DD Expand. Tyvärr har jag ingen diskettläsare i min omedelbara närhet, så jag kan inte kolla, men om du tror det kan hjälpa, skicka mailadress i ett PM, så mailar jag programmet.

• Oregistrerad
  • 2003-10-01 14:38
Citat:

Skrevs ursprungligen av Kenneth Pilo

Här har du en länk till ett helt gäng olika program:

http://www.funet.fi/pub/mac/arcers/00Index

Bara byta ut "00Index" mot filnamnet!

1
Bevaka tråden