Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Uppdaterade 1.0.2 till 1.1.1 och det funkade fint. Sen gjorde jag hela processen med appsnap och anysim och det funkade. Men när jag stoppar i mitt vanliga telenor sim får jag bara "no service".
Uppdaterade 1.0.2 till 1.1.1 och det funkade fint. Sen gjorde jag hela processen med appsnap och anysim och det funkade. Men när jag stoppar i mitt vanliga telenor sim får jag bara "no service".
Kolla följande tråd; http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=17154. Jag har oxå problem "no service", jag tappar all täckning när jag håller telefonen i nedre delen(handen täcker svarta plastbiten). Tydligen sitter antennen i botten på telefonen. Jag har testat metoden som länken nämner, öppna telefonen och isolera bakdelen. Men för mig blev det ingen skillnad. Gör som du vill...
jag kommer snart kasta iphoneen i soptunnan. Jag kan inte få bort den där jä**a no service. Är det nån med bra guaide som kan hjälpa innan jag verkligen kommer kasta den eller sälja den för 2000 typ?