Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av Andersson En sepultura låt jag försökte lära mig på gitarr låg på 300+ BPM
jobbigt, to say the least
Tur att det inte var Napalm Death du skulle träna in, då. 600+ bpm...minst.
Mick Harris var närmast epileptisk i trumslagandet och gör nuförtiden extremt långsam musik med Scorn.
Skrevs ursprungligen av Schuckert Tur att det inte var Napalm Death du skulle träna in, då. 600+ bpm...minst.
Mick Harris var närmast epileptisk i trumslagandet och gör nuförtiden extremt långsam musik med Scorn.
Hehe, har en N.D. skiva här någonstans och har sett liveinspelning.. hehehe trummaren satt bara och studsade.
Skrevs ursprungligen av Schuckert Tur att det inte var Napalm Death du skulle träna in, då. 600+ bpm...minst.
eller än värre, speedmetal som faktiskt är bra, Grindcore är inte såå bra
Man kanske skulle göra några smarta spellistor med olika hastigheter. Det kunde vara skojigt. Fast vilket jobb att sitta och räkna hastigheten på alla spår.
Skrevs ursprungligen av Johannes Man kanske skulle göra några smarta spellistor med olika hastigheter. Det kunde vara skojigt. Fast vilket jobb att sitta och räkna hastigheten på alla spår.
Har sett BPM counter på versiontracker, så det ska du inte behöva räkna ut själv
Den räknar bara ens klickande med tangent eller musen under tiden man lyssnar på en låt. Det skulle ta en stund och leda till en rejäl trötthet att göra det med några tusen låtar..
Den räknar bara ens klickande med tangent eller musen under tiden man lyssnar på en låt. Det skulle ta en stund och leda till en rejäl trötthet att göra det med några tusen låtar..
Aj, missade det
Fram med skräpmusen från Biltema
Citat:
Skrevs ursprungligen av nixon Det är ju solklart att man måste BPMtagga alla sina mp3,or
Jag vet inte, men det är mycket möjligt. Jag har den på någon gammal 12" någonstans och det är väl inte så mycket att lyssna på annat än att den går fort :).
Alltså, jag vill inte vara grinig eller så. Men det ni pratar om är inte BPM på det sättet det är menat. Det är takt-slag per minut och inte antal slag per minut som menas. Så de låtar ni säger går i 600 BPM eller liknande går inte alls så fort. Däremot så spelas det många noter (32-delar och 64-delar) inom dessa taktslag...
T.ex så skulle jag gissa, efter en snabb lyssning, på att Nas Akhu Khan She En Asbiu (som gavs som lyssningsexempel) har BPM: c.a 130.