Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att Uppdatera till 1.1.2

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Jag har nu fått min ipod touch och är rikigt nöjd!
När jag ansluter den till datorn så säger itunes att den vill att den ska uppdareras till version 1.1.2.
Jag har inte jailbreakat den än och har inga planer att göra det än iaf.

Ifall jag har lust och jailbreaka den senare i livet och då har 1.1.2 installerat.
Går de då och jailbreaka den? Eller är det bara att köa återställnings saken så blir det 1.1.1 igen
och sedan följa hela jailbreak prossessen?

Tjabba, om du ska jailbreaka den när den har 112, så måste du jailbreaka den nu när du kör 111, logga in på youtube och sök på ipotouchmaster, följde hans guide, och kör 112 jailbreakad, känner att 112 är en nödvändig uppdatering just med kontaktlister och kalender, som får ett liter plus i kanten, bokstavligt talat... Lycka till med ditt jailbreakande!

som sagt. jag har inga planer att jailbreaka den än på ett tag.
Fick inte svar på min fråga.

Min fråga lyder:
ifall jag uppdaterar nu till 1.1.2 och om kanske om ett par månader känner för att jailbreaka den. Då måste jag väl fabrikåterställa den till 1.1.1 och sedan jailbreaka den?

Ursprungligen av qrizze:

som sagt. jag har inga planer att jailbreaka den än på ett tag.
Fick inte svar på min fråga.

Min fråga lyder:
ifall jag uppdaterar nu till 1.1.2 och om kanske om ett par månader känner för att jailbreaka den. Då måste jag väl fabrikåterställa den till 1.1.1 och sedan jailbreaka den?

Nej du måste inte återställa den till fabriksinställningar även om du har installerat 1.1.2.
man kan nedgradera igen utan att någon data på ipoden försvinner.

Följ ipodtouch masters guide på youtube som någon ovan sa.

Ja, om inte utvecklingen gått framåt. Men varför tveka? Gör det nu istället och prova om det är vad du vill göra, sen kan du uppdatera till 112 om du nu inte vill jailbreak

Den kan inte gå sönder så jag håller med ovan, prova att jaila den

Jailbreaka iPod touch

Tjenare!!

Jag har haft min touch några veckor och har funderat på att jailbreaka den. Den enda jag vill ha på den är i princip weather och google maps. Efter jag jailbreakat den, hur gör jag då för att få in dessa sakerna på den? Beskriv gärna utförligt!

Tack på förhand.!

1
Bevaka tråden