Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bäst för batteriet?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag gillar docken till iPhone och brukar sätta i den när jag kommer hem och har den där dygnet runt när jag är hemma. Är det här verkligen det bästa för batteriets livslängd och kvalité, att man laddar den fast batteriet inte är helt slut? Vad säger ni, hur gör ni?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-24 00:40
Ursprungligen av carlzeta:

Jag gillar docken till iPhone och brukar sätta i den när jag kommer hem och har den där dygnet runt när jag är hemma. Är det här verkligen det bästa för batteriets livslängd och kvalité, att man laddar den fast batteriet inte är helt slut? Vad säger ni, hur gör ni?

Jag gillar dockan med känns ingen från ipoden.
Här har du info om batteri för iPhone.

  • Medlem
  • 2007-11-24 18:27

Kan berätta att jag hade min ipod 60gb i docken ca 1 år, det var eftersom jag inte kunde använda den, hölursuttaget hade gått sönder och att jag hade fixat en nano. Nu när jag provar att starta den så står det att batteriet är tomt och att man ska vänta några minuter. När jag väll får igång den och batteriet är fullt grönt så dör den efter bara någon minut.

Lipo och Li jon batterier tar inte skada av att laddas "halvfulla". Ha du din prylar på laddning.

1
Bevaka tråden