Gud vad många pajasar i kommentarerna. Folk som tvärsäkert uttalar sig utan att ens ha hållt i telefonen eller har någon som helst förståelse för vad gillar telefonen för:
Det klassiska 3G-argumentet:
"Lasta den full med Turbo 3G/900/1800 etc.. annars är den iPhone - iDead!"
Det klassiska "Min xxx har samma funktioner"
"Min 95:a kan göra allt som iPhone kan plus en massa mer. Visst, iPhone är snygg, men that´s it. Och hur man kan "importera" en iPhone som inte har 3G är för mig en gåta. Snacka om att ta ett steg tillbaks i tiden. Nää, snygg design, bökig att använda och alldeles för få funktioner för en hacker som mig."
Och så nån som säger att telefonen är för fjortisar samtidigt som han/hon skriver som en fjortis själv, vi blir ju alla impade av många utropstecken:
"helt kass som telefon, leksak för fjortisar!!!!. har de inte hört talas om ny teknik, som används i Europa, köp om du vill imponera fjortisar, behöver du en telefon köp en telefonm, absolut inte värt priset vad begärs!!!!!"
Nu menar jag inte att iPhone är utan nackdelar, jag har till och med samlat dom i en tråd, det är mer den totala oförståelsen för fördelarna som är så typsik.