Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det blir att byta till något glittrigare!
Någon xxx ordning får det väl ända vara i ett forum skulle man kunna säga och travestera en gammal partiledare
När är julen? -Julafton? -Tre juldagar? -Motsvarande jullovet? -Från 1:a advent till 20_e Knur? Alla tycker olika. -Vi ses i jul kan betyda vad som helst. -Vad betyder det för dig?
När är julen? -Julafton? -Tre juldagar? -Motsvarande jullovet? -Från 1:a advent till 20_e Knur? Alla tycker olika. -Vi ses i jul kan betyda vad som helst. -Vad betyder det för dig?
Julen är väl egentligen från 1:a advent till tjugondedag Knut . . .
fast vad det gäller julfirande på 99mac tycker jag att det räcker nu så jag plockar bort min julavatar. Hemma får julen vara kvar några dagar till. Orkar inte städa bort julen idag.
Nja, den Götiska Sköldmön får allt behålla sin sydväst. Fast nu kallas regnvädret för vår istället för höst. Vi byter namn på årstiden vid nyår, höstregn blir vårregn:cool:
Vi har just haft vår 36-timmarsvinter! 12 timmar snöade det, 12 timmar låg eländet i vägen, och i 12 timmar töar det!:cool: