Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leopard, det nya Vista?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det tycker skribenten till denna artikel iallafall. Har inte läst hela artikeln, men han verkar mest arg över att Leopard kraschar rätt så frekvent. Däremot hyllar han Tiger som "bara funkar".

http://www.pcmag.com/article2/0,2704,2223921,00.asp

Men jag antar att Tiger också var något instabilt i början?

Grejen är att Tiger hade sina problem för två och ett halvt år sedan, och det har folk glömt nu.
Leopard har aldrig krashat för mig; efter en månad på två maskiner.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-12-01 18:43

Jag upplever leopard som både snabbare och stabilare än tiger på min gamla macbook. Han bygger resonemanget på att han själv har haft lite problem men det betyder ju inte att alla andra har problem.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2007-12-01 23:29

Leopard och HP-skrivare

Köpte en MAC PRO med 2x2 kärnor. 2,5 Gb minne etc. Med följde förutom OS 10.4.(Tiger) också en installationsskiva för Leopard. Glad i hågen installerade jag således Leopard. Dröm om min förvåning då jag inte kunde skriva ut mot min rätt så nya HP LaserJet 2600N! "Skrivaren upptagen försöker igen om 30 sek" Detta besked fick jag hela tiden. Gjorde då provutskrift från både PC med Windows XP och MAC-book med OS 10.4 utan problem. Det blev till att ominstallera nya datorn och behålla TIGER. Då gick utskrifterna bra. Är det fler som upptäckt sådana problem?

1
Bevaka tråden