Sitter tålmodigt och väntar på min telefon. Men när jag väl får den så vill jag ju fixa till den så det funkar med svenska inställningar. Nu undrar jag vad som kan ändras i 1.1.2, eller kanske redan finns där?
Jag vill ha allt på engelska men med svenska inställningar om ni förstår. På samma sätt som man kör med engelsk Windows XP, men ställer in svenska nationella inställningar så datum visas på svenskt sätt, svenskt tangentbord osv.

1. Finns det eller kan jag få till ett svensk tangentbord, där åäö visas och man inte behöver hålla in a eller dubbeltrycka eller nåt?

2. Kan jag få till svensk ordlista när jag skriver mail/sms?

3. Vilka fler svenska inställningar vill man ha? Får ju passa på att lära mig allt nu, har ju inte tid att sitta och leta på forum när jag väl får telefonen

Har förstått att detta finns för 1.1.1 med SwePhone. Jag är nödvändigtvis inte ute efter nåt helt paket som fixar allt genom en installation. Jag kan plocka ihop lösa delar bara jag får det som jag vill ha det.
Men har inte hittat nåt om detta är möjligt i 1.1.2, men det kanske är för att det redan finns inbyggt?

Förresten, kan man inte söka i bara ett underforum på 99? Lyckas bara söka i alla forum och då blir det lite jobbigt att leta igenom sökresultatet.