Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya sämre skärmar på Touch?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick en ny ipod Touch i utbyte mot min gammla som hade en frusen pixel. Det jag upptäckte var att den nya touchen hade en betydligt brunare och dassigare färgton i skärmen än den gammla. Man kan även tyda skillnaden när man har skärmen avstängd. Är det någon som kan bekräfta detta eller är skärmen mer eller mindre defekt?

Edit: Vissa färgtoner verkar även försvinna om man jämför bilder emellan, ungerfär som om det skulle fattas färger.

låter inte bra. Jag skulle gå tillbaka och se hur en annan ser ut och jämföra. Är det då så fel som det låter så är det nog inget konstigt att byta.

Man kan ju undra hur Apples kvalitetskontroller går till i tanke på jag nu fått totalt 4 defekta apple produkter på raken. D.v.s. 2 defekta imacs och 2 defekta ipod touches..

  • Medlem
  • 2007-12-06 21:40

...men det är billigt att tillverka i china med anställda utan mänskliga rättigheter! :/

  • Medlem
  • Habo
  • 2007-12-07 01:11

Jag tycker du ska kolla upp det. Där som du köpte den det skulle jag gort i alla fal

1
Bevaka tråden