Vet inte om det finns andra trådar i ämnet men det är flera saker som gör mig besviken på Leopard och i helgen så blir det faktiskt en nedgradering till Tiger,
iCal har ett sämre interface när man ska ange en tid för ett möte om man är i måndasvyn. Den utdragbara lådan som fann i Tiger ger en lättare hantering än ballongerna som man måste dubbelklicka sig in i för att sen trycka på edit för att kunna ändra tiden. Klart Microsoftiskt:'(
En annan sak som är irriterande är när man ska navigera i en öppna eller spara dialog med tangentbordet. I Tiger så kom man direkt in i filfönstret. Nu måste man tabba sig fram fem gånger innan man kommer till fillistan för att kunna välja filen, därmed har vinsten med att använda tangetbordet försvunnit.
Sen är det ju segheten och alla program som kraschar hela tiden, inget bra alls.
Normalt brukar det inte vara några problem, men i mina ögon är detta den sämsta versionen av MAC OSX och på lördag åker den ut. Inget kul jobb och säkert rätt problemfyllt men jag känner mig tvungen.
Janne