Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone lågstatus?

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag är nöjd med min också, och visst är det kul att folk är intresserade och vill titta (bröööl, fel, så får man inte säga. Man har saker för att de är funktionella och gör det som de är avsedda för, det finns inga andra acceptabla skäl).

Låt oss se ned på dem som är prylbögar och förakta dess likar, såsom i storstad, så ock i småstad.

• Medlem
  • Värmdö
  • 2007-12-19 12:47

Vakna med the voice gör sin egen analys av en Iphone!

http://www.youtube.com/watch?v=-UW4JO-ob0c

Ursprungligen av Ulric:

Vakna med the voice gör sin egen analys av en Iphone!

http://www.youtube.com/watch?v=-UW4JO-ob0c

haha , va snackar dom om igentligen? Dom verkar inte ha riktigt koll O:-)

• Medlem
  • Umeå
  • 2007-12-19 17:46

Det är såklart ganska subjektivt. Hela undersökningen vill säga att det är inte inne att vara juppie eller golddigger.

De iPhone ägare som skall ta åt sig är nog inte den stora massan utan de som dessutom har en maxad macpro för att kolla mailen. Det är kanske inte så högstatus, i alla fall inte i mina ögon.

• Medlem
  • Gävle
  • 2007-12-19 19:45

Calle Schulmans neanderthals-approach till trots, det ligger en del i det han säger — det är inte "högstatus" att importera och hacka en teknisk pryl. Det är nördigt, faktiskt.

Dessutom är inte iPhone tillräckligt dyr för att vara "högstatus" på det sätt som avses — hos vilka det nu är som bryr sig om sådant.

Ja, att importera en mobiltelefon och hacka den framför sin Mac är ganska nördigt, men det struntar jag i, för jag är nöjd med min iPhone

Ursprungligen av Patrik D:

Ja, att importera en mobiltelefon och hacka den framför sin Mac är ganska nördigt, men det struntar jag i, för jag är nöjd med min iPhone

haha det kan väll vara nördigt, men vadå man kan ju ha å,ä och ö idag med

Bevaka tråden