Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Styra mobilen med min touch?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-16 12:56

Fuderar lite på att införskaffa en fjärr/handsfree till min touch av denna modell eller rliknande: http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=984749&product_id=1025849

Nu funderar jag på om det finns något program till touchen som gör att man kan ringa via mobilen direkt från ipoden? En budget iPhone alltså

Har sökt men inte hittat något.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-17 10:38

de senast mottagna numren sparas i iPoden. så dem kan du ringa direkt från iPoden. dock vet jag ej om de senast uppringda numren sparas. så visst kan du ringa direkt från ipoden med gear4blueeye. vill du däremot ringa nått annat nummer än de som är mottagna får du tyvärr plocka upp din mobil o knappa in numret där.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-17 17:15

Tackar m1kke! Som jag trodde då men ville vara på den säkra sidan. Bara att hoppas att et kommer någon app som kan lösa det, för ipoden verkar ju iallafall kunna kommunicera med telefonen i och med att den kan ringa vissa nummer så att säga.

Är det någon som testat den där prylen? verkar riktigt schysst

har du köpt den poffe? eller är det någon annan som har den? den verkar riktigt häftig säg gärna vad ni tycker isf

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-12-28 08:23

Nej det har inte blivit av ännu. Är mer inne på en docka med fm-sändare till bilen så det blir nog en sådan först. Men allra först blir det en Mac Mini så min tv får en till kompis

1
Bevaka tråden