Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone utan AT&T

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare ! Jag och några polare hade tänkt beställa några Iphones från apple.com men de går juu inte beställa utan AT&T. Eller går det ? Om de nu inte går utan man måste beställa med AT&T kan man då avregistrera den skiten ?

/Tack på förhand som lokföran sa

Sök!!!!!!!!!!

Har gjort det.... och inte hittat nåt! om du kan vissa mig så skulle det var bäst

Trode det var ett allmänt faktum att den är så opratörslåst i USA som de kan bli

Ursprungligen av acidflash:

Trode det var ett allmänt faktum att den är så opratörslåst i USA som de kan bli

?!!?!??

har läst där och där förklarar de bara hur man gör när man är i usa . det är så här jag har tänkt .. jag går in på www.apple.com och beställer en eller fler till min kompis i usa han där ifrån skickar dem till mig!! inte att han går dit utan att jag beställer på deras hemsida. och där står det att man ska teckna ett abonemang som det står på hemsidan! ?

synten:
detta finns ju iofs även där, men för att svara dig direkt så du slipper sitta o söka och bläddra på sidorna kan säga: Det funkar inte!
Inte med svenskt konto/kreditkort.
Du kan väl dock sätta över pengar till honom så gör han beställningen själv?
Ett krångligt alternativ som dock ska fungera är att på din bank lägga till en alternativ adress på ditt konto/kreditkort, vilket är en c/o-adress hos din kompis.
Första alternativet tycker jag själv verkar enklast.

Allt detta är sådant jag läst mig till här på forumet.
Nu vet du.

okej tackar så mycket:D men det jobbigaste är med aboenmanget tycker jag måste man registrera det med engång för det vill jag inte. och vill inte att det kommer nån räkning sen som man måste betala

Nej, man behöver inte teckna abonnemang när man beställer från apple.
Vart får du det ifrån?
Har du läst det någonstans?

det står på deras hemsida! efter pricet på iphone så är det en liten 1 och om man kollar under vad detta betyder så står "(1) Two-year activation agreement with AT&T required.
For personal use only, not for resale." så det är det som skrämer mig lite:( så under är det några exempel på abonemang!

synten:
grejen är att du binder dig inte till ett skit genom att beställa luren där. Dom bara beskriver vilket slaga abonnemang som SKA gälla. Men som sagt, du tecknar/registrerar dig inte förrän i efterhand.
Vilket du inte MÅSTE.
Det har alltså vi med hackade iPhones här på forumet inte gjort.

tack så jätte mycket för hjälpen..skit bra forum

1
Bevaka tråden