Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube trubbel i jalbreakad 1.1.2 otb

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan ha missat något i en tråd, men hittade ingen nu.Jag fick iphone och turbosim igår från staterna och downgradade, jailbreakade och upgradade, f_n vilken svengelska...:-)

Allt fungerar klockrent utom youtube...?? Har tele2 med data paketet och allt fungerar med wifi och gprs. mail, google earth, safari, stocks, weather. itunesstore. mms från installer rubbet. Bara youtube som säger "Cannot connect to youtube" Så är det någon som har haft samma problem och har nån lösnig så hade det varit en bra julklapp!!

Jag hade samma problem i en ny 1.1.2-telefon som jag gjorde till iTouch åt en kille. Men jag installerade YouTube-fixen som finns på i.unlock.no, jag hade läst folk som påstod att den inte fungerade med 1.1.2, men för mig gjorde den det, inte direkt, men efter att ha klickat runt lite (och förstås startat om telefonen) så började det fungera helt plötsligt.

• Medlem
  • Österåker
  • 2007-12-21 16:34

Jag hade samma problem på min 1.1.1 som jag uppdaterat till 1.1.2. Stog "cannot connect to youtube". Sen installerade jag youtube-fixen från i.unlock.no precis som Adrian och Youtube fungerande fint igen.

Tack!!

Gjorde som ni sa och det fungerar!!!! Tack! Hoppas ni får många paket som drivs av elektricitet under granen iår

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=381

Bra sida. Alla nya jailbreak grejer till ipod/iphone

1
Bevaka tråden