Hej. Installerade för ett tag sedan Swephone på min 1.1.1 iPhone för första gången. I det stora hela så är det en positiv upplevelse, men det är några småsaker som jag stör mig på.
Jag vet inte, jag kanske bara är konstig, men jag tål verkligen inte 24-timmarsklockor. Det första jag gör när jag köper en ny digitalklocka är att ställa om den till 12-timmarstid. Detta fungerade förut på iPhone (och var dessutom förval), men efter att ha installerat Swephone så går det inte längre att ändra till 12-timmarsklocka. Har valt att tiden ska visas som en 12-timmarsklocka, men det spelar inte någon roll.
Sedan undrar jag varför tiden visas med en punkt (12.13) istället för kolon (12:13)?
Slutligen. Jag personligen tycker att det ser väldigt konstigt ut att det står I/O i menyerna. På engelska så står det ju on/off, och det skulle väl då vara mer logiskt att skriva på/av? Skulle dessutom se myckat snyggare ut.
Så. Detta är de enda nackdelar som jag har sett med Swephone än så länge. Gillar det starkt, och kommer absolut att donera ifall bristerna som jag pekat på åtgärdas!