Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leopard och Ak.Sys? - Tacksam för hjälp!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag har en liten undran som jag vore väldigt tacksam ifall någon kunde hjälpa mig med.

Saken är den att jag behöver uppdatera min iMac G5 (som fortfarande kör Panther), men innan jag går ut och investerar i Leopard skulle jag behöva veta ifall programmet Ak.Sys funkar i Leopard. Ak.Sys är ett litet editeringsprogram för Akais samplers i Z-serien och går att ladda hem gratis ifrån deras hemsida:

http://www.akaipro.com/software/aksys/MAC/OSX_only/akSysOSXV261.dmg

Jag använder detta program massor så funkar det inte är det helt bortkastade pengar för mig att köpa Leopard. Akai har tyvärr slutat uppdatera/supporta Ak.Sys, men kanske det finns någon vänlig själ här på forumet som har Leopard och kan hjälpa mig testa att snabbinstallera programmet och kolla att det startar? (Det räcker med det, man behöver ha en Akai-sampler ansluten för att kunna använda programmet på riktigt.)

Ytterst tacksam för hjälp!
/Henrik

Ja se där! Läste den tråden igår men missade visst att det stod "Tiger and Leopard". Tack för hjälpen. Då blir det Leopardköp idag.

1
Bevaka tråden