Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Filmer på iphone.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-01-06 02:13

Hur sätter man in en långfilm på formatet avi. ? Jag kan inte lägga in filmen i itunes så jag kan inte konvertera eller något?.

Eller är det så att luren kalrar avi? Iallafall hur sätter jag in filmen så att den syncas med itunes in i min iphone så att jag kan kolla på den?

Måste jag ladda ner någon converter?

det kan du inte du måste convertera den till rätt format, använd programmet videora som finns gratis att ladda ner bara googla efter den. Den konverterar i stort sett alla format så att den passar din ipod eller iphone.

Ursprungligen av can:

Hur sätter man in en långfilm på formatet avi. ? Jag kan inte lägga in filmen i itunes så jag kan inte konvertera eller något?.

Eller är det så att luren kalrar avi? Iallafall hur sätter jag in filmen så att den syncas med itunes in i min iphone så att jag kan kolla på den?

Måste jag ladda ner någon converter?

Det finns ju en hel sektion om detta på forumet.
Har du ens försökt hitta denna info där?

• Medlem
  • 2008-01-06 17:00

Tack för att du länkade till den då..

Ursprungligen av can:

Tack för att du länkade till den då..

Är den svårhittad tycker du?
Tips: Sektionen heter "Filmer på din iPod & iPhone".

• Medlem
  • 2008-01-06 18:23

Medlemmar förutsätts göra en sökning innan de postar. Medlemmarna ska också posta i rätt forum. För att veta vad som är rätt forum är det rimligt att man tar reda på vilka forum som finns. Gör man det är ganska många ämnen ganska lätta att placera i rätt forum.

Stänger här.

1
Bevaka tråden