Mer än lovligt strul.
Safari funkade bra till att börja med, men kraschar när man startar. Har raderat Safari.plist laddat hem ny version, installerat om inget hjälper. ok det är en beta och det finns andra webbläsare.
Så händer samma sak med Mail, kraschar när man startar. Inte lika roligt Safari kan man ju leva utan. Skapade ny användare då funkade Mail men fick göra om inställningarna. kopierade mail.plist från den nya användaren kopierade över då funkade det igen. Men mailen var borta.
iDVD bara slutar vid steg 3-4, har testat alla varianter som rekommenderas (stänga av skärmsläckar, inte stänga hårddisk, ta bort minne m.m)
Och nu iPhoto som vägrar att importera vissa jpg filer.
Har kört Norton Disk doktor samt reparationsverktyget i Disk Utility ingen skillnad.
Läser i disskutionsforumet hos Apple.com om användare med liknande problem, detta känns inte alls bra. Så det blir väl till att kasta bort en jädrans massa timmar på att formatera om hårddisk och installera om allt. Verkar inte som Apple tar problemen på allvar, eller så har man fullt upp med iTunes music store.
Men jag har i alla fall inte slösat bort min tid med Apple support
Och ja jag är en switchare som bytt från PC till Mac.