Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Dålig fart på den här tråden
Till hösten??? Varför vänta?
Indigo Touch finns skarp nu, mycket snabb och enkel. Funkar mycket bättre än t ex TellStick....
Måste hem till sverige först så jag kan slutföra renoveringen, saknar nödvändig el i huset för tillfället
Hur har det gått för dig?
Hur ser din "setup" ut?
Måste hem till sverige först så jag kan slutföra renoveringen, saknar nödvändig el i huset för tillfället
Hur har det gått för dig?
Hur ser din "setup" ut?
Funkar kalasbra, är mycket nöjd.
Har ca 40 (tror jag) X10 devices, trådlös fjärrkontroll i fickan i jackan (låser upp dörren och tänder ljuset när jag kommer hem), trådbunden fjärrkontroll i sovrummet (släcker alla ljus när jag lägger mej) och iPhone. Allt är till full belåtenhet.
Nu är det väderinfo som ska kopplas in....
OK För att det börjar bli lite OT men jag är lite nyfiken på vart ni handlar era X10 prylar? Är grymmt sugen på att skaffa mig ett litet system för lampor och dyl.
OK För att det börjar bli lite OT men jag är lite nyfiken på vart ni handlar era X10 prylar? Är grymmt sugen på att skaffa mig ett litet system för lampor och dyl.