Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur aktiverar man en 1.1.1?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-09 22:36

Hej. Jag sökte och hittade inget som sa det jag ville ha.

Jag har en iPhone med Activate iPhone skärmen. Jag gick till jailbreakme.com för att fixa det men det gick inte. Vet någon varför? Måste telefonen vara vrgin för att det ska funka?

Iaf, kan någon förklrara för mig PÅ SVENSKA tack hur jag aktiverar. Jag vet att det är nått med lockdownd å så. Alltså en enkel guide fö hur jag aktiverar iPhone 1.1.1. Eller en enkel å bra länk skulle hjälpa otroligt mycket. Snälla, jag e i skiten nu asså! :/ Jag har windows. Denna iPhonen är nedgraderad från 1.1.2 förresten.

Tack så mycket för hjälp!

• Medlem
  • International user
  • 2008-01-09 22:59

Det är en nedgraderad 1.1.2 OOB du har eller? du borde då kunna följa stegen längre ner på denna guide http://www.golf-raffe.se/iphone.html för att få till det. Hoppas du fixar det.

lycka till!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-10 06:46
Ursprungligen av Jedsler:

Det är en nedgraderad 1.1.2 OOB du har eller? du borde då kunna följa stegen längre ner på denna guide http://www.golf-raffe.se/iphone.html för att få till det. Hoppas du fixar det.

lycka till!

Nej, det är inte 1.1.2 OOTB, funkar det ändå? Tack för hjälpen!

Funkade inte för mig heller, men sen kopplade jag in den till datorn och försökte igen då funkade det direkt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-10 06:47
Ursprungligen av SenatorN:

Funkade inte för mig heller, men sen kopplade jag in den till datorn och försökte igen då funkade det direkt.

Du menar jailbreakme.com? Funkade det när du kopplade in den i datorn?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-10 19:07

Okej, jag la in iPhonen i datorn å gick till jailbreakme.com. Funkade galant! Sedan låste jag upp, gick upp till 1.1.2 låst upp och nu är allt frid och fröjd!

1
Bevaka tråden