Heejsan
Ja dåå var det min tur att skriva lite om själv:
Hej jag heter Svante alias Kidmaster. Boende på västkusten i stenungsund.
Intressena som hägrar är segling, innebandy och motorbåtar, men framför allt hänga här på 99.se:p
Jag tänkte börja med att förklara varför jag heter "Kidmaster"
Det är nämligen så att jag har byggt en båt ( som jag älskar över allt annat:cool: )
Båten kallas för kidmaster så det fick bli mitt namn;)
Jag är 14, eller fyller 15 imorgon (11 januari), ojoj en lite yngling tänker ni säkert nu?
Men så hoppas jag inte att det är: jag har nämligen använt mac sedan jag var ca 4år
Det var nämligen vid 4års ålder jag fick min första utkasserade mac en bärbar med svart-vit skärm.
Jag fick också något slags Paint utav Pappa. Bilar, båtar, hus jag du vet hur ett barn är kreativiteten är på topp. Och nu 10år senare sitter jag och knappar på en alldeles ny Imac som faktiskt blev hela familjens julklapp.
Där i mellan har jag haft två powerbooks: en G3 med os 9 och sedan en G4 med os X.
När os X kom, tycker jag i alla fall att det var då Apple tog in X antal steg på Windows.
Alla funktioner var i klass eller bättre än Windows.
Kanske inte i kronologisk ordning som min svenska lärare hade sagt men men nuu jag här och önska att alla kunde köra det fantastiska Mac OS X tillsammans med Apple datorer!!
Tack och hel leverpastej
//Svante
PS. Är det någon som vet hur många under 15år som hänger här på 99.se? .DS