Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer mac mini försvinna imorgon?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-14 18:02

Jag är sugen på att köpa en mac mini, men har läst tidigare ryckten om att den eventuell kommer att tas bort från produktsortimentet. Dilemmat som jag har är att om jag väntar till efter tisdag så kanske den inte finns kvar, medans om jag jag beställer den innan riskerar att missa en nice uppdatering. Vad tror ni kommer den försvinna? Och om den uppdateras får man då ett uppdaterat ex även om man lägger beställningen imorgon på dagen?

Postar här eftersom frågan rör apples policy vid köp lika mycket som mac minin. Men flytta gärna tråden om den inte passar här.:)

OM den försvinner imorgon, kommer den nog finnas kvar hos ÅF ett atg till, tills lagret är slut. Men att de skull avsluta den helt abrupt imorgon tror jag inte på. Den kommer nog tyna iväg om något, dvs. de kommer sälja den tills den är slut. Som iPod Hi-fi.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2008-01-14 18:20

Jo du har nog rätt. Fast det finns ju en möjlighet att den ersätts av något helt nytt i samma segment. Kanske något som liknar apple tv mer eller något sånt. Hmm, men brukar det inte vara så att de som beställt precis innan en uppdatering från apple store ändå får den nya uppdaterade versionen (gäller naturliglvis inte om den ersätts med något helt nytt).

1
Bevaka tråden