Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länk till Keynote 2008

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-01-15 20:53
Senast redigerat 2008-01-15 21:15

Fråga; har för mig att ca första dygnet efter keynoten ligger den uppe i ganska kass kvalitét, för att sedan bytas ut mot en med högre upplösning. Är det så även denna gång?

• Oregistrerad
  • 2008-01-15 22:58

Har precis tittat igenom hela keynoten, började runt 21.30 innan länken fanns ute. Slängde över Quicktime på min plasma och kvalitén var mycket bra. Det hackade inte en enda gång. Körde den i runt 800x600

Super!!

M, såg också att den såg bra ut, men vill som sagt minnas att den kommer upp i större upplösning (den som finns nu är 480x270) efter ca ett dygn. Något som är mer insatt i detta som kan säga "anders, lyssna nu på mig, den kommer upp i minst 800x600 kl 04.00 i natt när belastningen lagt sig"?

Kollade upp nu, och den versionen av senaste keynoten jag hade liggandes i quicktime är på 640 x 352, så lite större men kanske ingen jätteskillnad. Tycker bara det är härligt att se nyheterna i bra kvalitét. Nörd.

• Medlem
  • Örebro
  • 2008-01-16 09:55

Jag får fasen serverfel när jag ska titta på den, någon mer som har problem med detta?=)

Jag streamade keynoten igår kväll och den hackade inte en gång (runt 23-tiden). Mycket bra jämfört med tidigare år, för mig.

1
Bevaka tråden