Hej,
Jag står i ett väldigt svårt val. Antingen iPod touch eller iPod classic. Egentligen talar allt för touch, förutom just minnet som är lite snålt.
Även storleken på dessa två är näst intill likadana, förutom att Classic känns mindre klumpig.
Själv vill jag ha ett rätt så stort lagringsutrymme, utan att behöva välja bort musik och film.
Blir det en touch så blir det 8GB, vilket jag tror räcker. Blir det classic så väljer jag 80GB, rätt så stor skillnad på utrymmet. Men det jag tror är möjligt är att om man köper en Classic, så köper man den på grund av det stora utrymmet, men att i slut änden så kommer det mesta av minnet att ligga och skräpa i stort sett.
Men tror ni att det är så att man kommer köpa classic för att det är lite "tufft" med mkt utrymme och sedan använder man inte riktigt allt.
Själv vill jag ändå ha rätt så mycket musik och film, vilket 8GB nästan inte räcker till.
Men det funkar iallafall.
Men vill gärna ha åsikter/ för och nackdelar med de olika spelarna. Dela med er av er kunskap, så kanske det hjälper mig lite inför valet.
Tack för mig!